Pagina's

woensdag 24 augustus 2011

De wereld op zen kop….

Al een tijdje had ik er terug zin in, maar ik had niet het juiste papier, het juiste lintje, het juiste…… Glimlach zoals elke scrapper ken ook ‘ik’ dat probleem! haha ik heb meteen een bestelling geplaatst bij ‘hobby handig’ (via men scrapmaatje els) ik bestelde papier en Brads van Create paper ‘Emma's Shoppe Collection’ die zijn een beetje retro als je ze nog niet kent, en daar ben ik helemaal weg van Emoticon met brede lach
ik maakte gebruik van een schets die ik nog in men map had zitten (die ik eens dringend moet opruimen)
schetsje
en dit maakte ik ervan :



ik gebruikte ook nog andere elementen die niet bij deze collectie hoorde bv. het journaling papiertje is van een note-pad briefje dat ik voor men verjaardag kreeg van els, de blauwe bloem met Brad en mini bloempjes kocht ik in Tsjechië en het knoopje komt uit de naaidoos van mijn grootmoeder Glimlach, het hartje onderaan komt van een scrapbookvel (van hondjes) uit een goedkope stapel net scrappapier dat dan eindelijk eens van pas gekomen is Emoticon die tong uitsteekt hahaha en natuurlijk…. een zwart stiftje eh Knipogende emoticon kon niet ontbreken!
voor de titel zocht ik inspiratie in het ‘100% doodles voor jou’ boekje van Marieke Blokland. zij doedelt al heel erg lang, en in haar boekje heeft zij een paar voorbeeldjes staan van hoe je het ‘kan’…. zo zocht ik op de pc ‘in word’ het lettertype op, en schreef het met de hand. waarom altijd papieren titels? zo kan het ook! Emoticon die tong uitsteekt
ik ben alleszins al blij dat ik terug begonnen ben! en euh…….’hop’ naar de 2de lay-out (nog 19 te gaan Emoticon met brede lach)
groetjes van een scrapkwebbel / Doodle Queen….Kathleen Knipogende emoticon

6 opmerkingen:

hekate zei

is een hele leuke!!!!

Els Wouters zei

Nen hele schoone,en blij om te zien dat je het nota blokje hebt gebruikt. Brengt mij weer op ideeën. Bedankt voor de inspiratie weer juf!!

Kathleen zei

kheb de blauwe notablock al gebruikt voor een bladwijzer :)

daphné zei

wat een leuke schets is me dat zeg! hah,oeps, da is precies mijn handschrift op de schets :p
een hele leuke lo, kijk al uit naar de rest van het album

Kathleen zei

haha :) ja die zitten hier in een map, maar weet echt niet meer van wie welke schets is, blij te horen dat het de uwe is :) zo blijft het in de groep eh ;)

ilse zei

een hele mooie layout