Pagina's

donderdag 18 augustus 2011

Afscheid van een vriend…..

onlangs heeft onze nonkel Ben de strijd tegen Kanker verloren… en moeten we afscheid nemen van een grote vriend!


hij is de liefste nonkel die je je kan voorstellen, mijn man kent de man al heel zijn leven, al 30 jaren lang kent mijn man die bijzondere man vol deugnieterij Glimlach onze nonkel Ben is een echte deugniet, als er een grapje te maken was was hij er altijd als de kippen bij… Glimlach zo kennen we hem Emoticon met brede lach


zijn lievelingskleuren zijn Alle felle kleuren van de hele wereld! en Geel is er daar eentje van, bij de uitvaart leggen wij allemaal een gele roos op zijn kist, we mogen van onze nonkel niet in zwarte kledij komen, hij wilde geen treurige kleuren. dus houden we het gezellig kleurrijk. vandaar de keuze van papier voor deze kaart. ook de gele roos vind ik een leuk detail……


binnenin heb ik een persoonlijk tekstje geschreven naar tante Maria, Eef, Ine en Bo. met een klein lief stempeltje van een kaarsje dat brand… dat vond ik wel toepasselijk… zelf ben ik tevrede van het resultaat, het is vrolijk, sober en strak… net wat hij wilde…….. geen saaie grijze afscheid, maar lekker het tegenovergestelde. Nonkel Ben, wij gaan jou allemaal ontzettend missen vriend…! <3





bedankt aan iedereen voor de steunende woorden Glimlach dat doet goed! tnx


Kusjes Kathleen

Geen opmerkingen: