Pagina's

zondag 13 maart 2011

croppen is plezant! :-)

dag lieve mensen!
vandaag kreeg ik leuk bezoek. els kwam met haar dochters bij mij knutselen Glimlach
super plezant! maar mega druk… ben wel heel moe nu. gisteren de beurs, vandaag de crop… morgen vroeg werken, dus ik ga vroeg slapen denk ik! hihi
mijn beurs Buit Glimlach (‘k heb nog een kleine bestelling geplaatst voor men cuttle bug: de B plaat… kwam er eentje tekort! haha oepsie! en ook nog wat lijm en inkt erbij)
van els kreeg ik gisteren ‘zomaar’ een stempel set van bij Kruidvat. en ging er meteen mee aan de slag!
DSC04537 deze kaart maakte ik met 2 van de stempels uit de set! het thee serviesje en de bloemetjes op de achtergrond. ik heb voor deze kleur gekozen omdat de persoon die deze kaart gaat krijgen erg van deze kleuren houd. het lintje had ik toevallig nog liggen. de stempel afdruk kleurde in in met aquarel potloden en waterpen, en bewerkte sommige dingetjes met een glitterpen.
STP80206kopieSTP80210kopie
deze namiddag kwamen els en haar 2 dochters mee knutselen. super leuk! maar erg druk! haha, ik heb maar 1 dingetje kunnen maken… maar ach, ‘t gaat om de gezelligheid! Glimlach zo wil ik nog vele keren meemaken. vond het echt leuk! en zo had marietje ook meteen ene paar vriendinnetjes bij! ze is gek van kindjes, en heeft zich dus goed geamuseerd. net zoals mama.
deze magnolia kocht ik gisteren op de beurs, ik vind het erg op marietje lijken, en was meteen verkocht! Glimlach de stempel op de achtergrond is wederom van de Kruidvat set, weer ingekleurd met aquarel en waterpen, en de bloemetjes ponste ik uit met mijn nieuwe pons van joy! crafts en het takje ponste ik uit met mijn nieuwe takjes mal voor de cuttlebug ook van joy! crafts daarop heb ik nog een diamantje gekleefd.
Kiana had ook een kaartje geknutseld voor mij:
lief eh! Glimlach hij hangt hier mooi te pronken hoor! dank je wel lieve meid!
zo lieve lezertjes… dat was het weer! tot de volgende keer maar weer!
xxx
Kathleen

Geen opmerkingen: