Pagina's

donderdag 18 november 2010

workshop deel 2

ik gaf deze woensdag weer een workshop..
deel 2

tijdens deze workshop ging het iets beter dan de vorige, omdat ik ondertussen weet/wist 'welke' dame 'wat' allemaal kan en dat maakte het een beetje minder stressie :-)

deze week kozen de dames voor deze 2 kaartjes:


de chocolade kaart was erg in trek, en werd vlijtig gemaakt!!
de dames waren super enthousiast en vroegen weer of ik het niet altijd wou blijven geven, maar daar ben ik nog niet helemaal uit...

het is vrijwillig eh, dus ik 'kan' er echt geen geld voor vragen...
het is via een VZW die Vrijwilligers zoekt om les te geven...
en het budget is vrij klein... omdat er nu zelfs maar 1 betalende cursist bij was....
de andere dames waren zelf lesgeefster van een andere hobby... en die mogen gratis andere cursussen volgen...

kga er goed over moeten nadenken... maar weet echt niet wat ik doen moet...


1 opmerking:

Jyotsna zei

mss kan je zeggen dat je 1x per maand/2maanden ofzo wel ziet zitten, maar niet elke week?
Als je 't zelf leuk vindt natuurlijk he ;-)
groetjes xx