Pagina's

donderdag 17 juli 2008

hallo bloggers!!!

ik ben blij jullie te mogen voorstellen: Mijn blogspot!!

hehe!

om te beginnen laat ik je eens een layout zien van mijn eerste keren dat ik scrapte

Photobucket

dit spreekt uiteraard boekdelen.... je kent het principe wel, maar je kent geen enkele techniek of regel... zo ben ik dus ook begonnen!

Photobucket
2de poging!! haha al niet veel beter!
scrappaketje gekocht!! lelijk papier...denken dat het mooi is... en hopla... weer mislukt

Photobucket

een paar specifieke dingen aangekocht... en foto's geleend van vriendin ;)
deze 3de poging is al iets beter...

en zo gaat het van erg... naar mooier! haha

ondertussen heb ik op het forum http://www.hetscrapbookforum.nl/ mensen leren kennen, die me technieken aanleren elke dag... door online crops mee te doen, of door commentaar te geven op geposte lo's... ze geven je tips en weetjes... en voor je t weet maar je de mooiste dingen!

Photobucket

en nog leer ik elke dag meer en meer technieken kennen...

1 opmerking:

Margreet zei

Hoi Kathleen,

Leuk om te laten zien hoe de lo's veranderen met de tijd en de ervaringen die je opdoet. Ik zet je blog bij mijn favos neer hoor, dus ik kom vaker spieken.

groetjes van mij.